مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 14:052021-03-31سياسي

ممنوعیت دورهمی و تجمع در 13بدر و تغییر ساعت منع تردد شبانه


رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طی ابلاغیه ای ضمن اعلام کاهش زمان محدودیت تردد شبانه همچنین تاکید کرد: هرگونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت ( 13 بدر) در بوستان ها و فضای سبز ممنوع است.

- رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طی ابلاغیه ای ضمن اعلام کاهش زمان محدودیت تردد شبانه همچنین تاکید کرد: هرگونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت ( 13 بدر) در بوستان ها و فضای سبز ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور در نامه ای خطاب به استانداران و روسای ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: بندهای 4 و 5 مصوبات شصت و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مورخ 7 فروردین ماه 1400 به شرح ذیل جهت دستور اقدام لازم ابلاغ می گردد: -ممنوعیت دورهمی و تجمع در روز طبیعت: _دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.

شهرداری ها، نیروی انتظامی و صدا و سیما همانند سال گذشته برنامه ریزی و اقدام نمایند.

- کاهش زمان محدودیت تردد شبانه _ به دلیل تغییر ساعت و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ( منع) تردد شبانه از ساعت 9 به 10 شب تغییر می یابد.

( از 10 شب تا 3 صبح).

در خاتمه امده است: با عنایت به اهمیت موضوع لطفا دستور فرمایید مراتب از طریق ستاد استانی به کلیه مراجع ذیربط در آن استان ابلاغ و نظارت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت دورهمی و تجمع در 13بدر و تغییر ساعت منع تردد شبانه

ممنوعیت دورهمی و تجمع در 13بدر و تغییر ساعت منع تردد شبانه