مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 14:102021-03-31ورزشي

وزیر ورزش و جوانان وارد خراسان جنوبی شد


وزیر ورزش و جوانان به منظور حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بررسی روند پیشرفت طرح های مختلف و افتتاح چند طرح ورزشی وارد خراسان جنوبی شد.

- مسعود سلطانی فر، عصر امروز چهارشنبه 11 فروردین در بدو ورود در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند از سوی استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر ورزش و جوانان که وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی است پس از ورود به بیرجند راهی شهرستان زیرکوه شد تا در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کند که در این شهرستان مرزی برگزار می شود.

نشست هماهنگی و بررسی ورزش شهرستان زیرکوه نیز امشب با حضور سلطانی فر، مسوولان استان و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وزیر ورزش و جوانان فردا (پنجشنبه) با حضور در شهرستان های قاینات، سرایان، فردوس، بشرویه و طبس طرح های ورزشی را افتتاح می کند و بازدید از طرح های نیمه تمام ورزشی از دیگر برنامه های چهارمین سفر سلطانی فر به خراسان جنوبی است.

55 پروژه به مساحت 119 هزار و 960 متر مربع و اعتبار هزینه شده 54 میلیارد و 700 میلیون تومان همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی 11 پروژه با مساحت 69 هزار و 400 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش و جوانان وارد خراسان جنوبی شد

وزیر ورزش و جوانان وارد خراسان جنوبی شد