مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 16:202021-03-31اقتصادي

اختصاص 700 میلیارد تومان برای تزریق به واحدهای راکد و نیمه کاره لرستان


700 میلیارد تومان از طریق بانک های صنعت و معدن و سپه برای تزریق به واحدهای راکد و نیمه تمام به لرستان اختصاص می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سعید زرندی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان با اشاره به اینکه برای جذب منابع روش های قدیمی جواب نمی دهد، عنوان کرد: به بانک ها هر چقدر فشار بیاوریم ته توانشان همینقدر است، بنابراین باید دنبال روش های نوین برای جذب منابع باشیم.

وی افزود: به منظور حمایت از لرستان500 تا 700 میلیارد تومان از بانک های صنعت و معدن و سپه برای واحدهای راکد و نیمه تمام ترجیحا واحدهایی که در شهرک صنعتی مستقر هستند به لرستان اختصاص می دهیم.

معاون وزیر صمت گفت: استان لرستان در جذب منابع از تبصره 18 کم کاری کرده است، این در حالی است که سرمایه گذاری بانک ها در قالب تبصره 18 یک ظرفیت و پتانسیل محسوب می شود.

زرندی به ظرفیت های لرستان به ویژه در حوزه سنگ اشاره کرد و گفت: موضوع سنگ لرستان یکی از بی نظیرترین پتانسیل ها در ایران است و جزو صنایع هدف سرمایه گذاری است و از اولویت های ما است، سیلیکون متال استان لرستان نیز ظرفیتی است که سرمایه گذاری روی آن جواب می دهد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی و در برخی شهرستان ها صنایع پایین دستی پتروشیمی جواب می دهد، ما در این حوزه ها آمادگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 700 میلیارد تومان برای تزریق به واحدهای راکد و نیمه کاره لرستان

اختصاص 700 میلیارد تومان برای تزریق به واحدهای راکد و نیمه کاره لرستان