مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 17:202021-03-31اجتماعي

مرزهای کرمانشاه از امن ترین مرزهای کشور است


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزهای استان کرمانشاه از امن ترین مرزهای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز به همراه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از هنگ مرزی ثلاث باباجانی به منظور ارزیابی توان رزمی و آمادگی عملیاتی مرزداران، از گروهان مرزی شیخ صله، پاسگاه مرزی تنگ حمام و ستاد جدید در حال احداث هنگ مرزی شهرستان ثلاث باباجانی بازدید کرد.

سردار احمدعلی گودرزی در جمع مرزداران این هنگ با تجلیل از خدمات شایسته و اثربخش آنان در تأمین نظم و امنیت منطقه اظهار کرد: حفظ امنیت، مهم ترین و سنگین ترین مأموریت در نظام جمهوری اسلامی است که کارکنان مرزبانی با توجه به این دستاوردها و تجهیزات ابداعی همواره با توانمندی در اجرای هدفمند آن سربلند بوده اند.

وی افزود: وظیفه مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرزی، جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقا داده تا مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله ظاهر شوند.

فرمانده مرزبانی ناجا به لزوم انجام تعامل با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی، استفاده از ظرفیت ها و امکانات سایر ادارات و لزوم نگهداشت صحیح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای کرمانشاه از امن ترین مرزهای کشور است

مرزهای کرمانشاه از امن ترین مرزهای کشور است