مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 18:402021-03-31سياسي

دلالی نقطه مقابل تولید/ مشوق هایی که در کار نیست!


باید به این نکته توجه کرد که تولید اصل و ریشه است و با رونق تولید چرخه اقتصاد سریع تر و بهتر می چرخد اما نقطه مقابل تولید که ترمز گسترش اقتصاد ملی می باشد دلالیسم وجود دارد که به مثابه خوشه چین است و فقط زحمت تولیدکننده را با سود چندبرابر برداشت می نماید.

- سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس: باید برای نجات اقتصاد کشور به رهنمودهای مقام معظم رهبری در و متناسب با شعار امسال قوانینی پایدار و عملیاتی تصویب نماید.

بروکراسی های دست و پا گیر یکی دیگر از موانع رونق تولید بروکراسی های موجود در کشور است که باعث شده تا بخش خصوصی نتواند به صورت فعالانه در امر گسترش و به روزآوری تولید سهیم باشد، این بروکراسی های دست وپاگیر باعث ناکامی تولید شده است.

تمام قوانین ما باید به طوری وضع شود که مردم را نسبت به تولید گرایی و مولد واقع شدن هدایت نماید تا به صورت طبیعی در میان اقشار مختلف مردم جامعه تولید به عنوان افتخار ملی رسمیت یافته و به باور جمعی تبدیل شود.

  یکی دیگر از موانع عظیم رشد تولید در کشور سازمان های دولتی هستند به فراخور موقعیت و اختیاراتی که دارند قوانین را به نفع خودشان تفسیر می کنند و به هر نحو مشکلی را بر دوش تولیدکنندگان می گذارند از همین رو باید قوانین بازدارنده در خصوص تفسیرهای هر یک از سازمان ها به نفع خود وضع شود تا رفتارهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالی نقطه مقابل تولید/ مشوق هایی که در کار نیست!

دلالی نقطه مقابل تولید/ مشوق هایی که در کار نیست!