مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 20:002021-03-31سياسي

تعطیلی کاخ موزه ها و محوطه های تاریخی در 13 فروردین


تمام بناها و موزه های دارای محوطه باز و فضای سبز ـ زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ 13 فروردین ماه تعطیل هستند.

- تمام بناها و موزه های دارای محوطه باز و فضای سبز ـ زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ 13 فروردین ماه تعطیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا برای پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، در دستورالعملی به مناسبت روز طبیعت، تمام تجمع ها در اماکن تفریحی عمومی در شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است، اما تعطیلی این بناها از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیشتر با هدف حفاظت و پیشگیری از هر گونه آسیب به محوطه ها و باغ های تاریخی انجام می شود.

تا کنون پایگاه میراث جهانی تخت جمشید (پرسپولیس) از تعطیلی این مجموعه و همچنین نقش رستم در روز سیزدهم فروردین ماه خبر داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس نیز اعلام کرده که در روز طبیعت، تمام اماکن تاریخی و گردشگری این استان تعطیل اند.

کاخ سعدآباد نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده است: روز سیزدهم فروردین ماه به منظور حفاظت و پیشگیری از هر گونه آسیب به فضای سبز این مجموعه تاریخی که حدود 80 هکتار آن را باغات متنوع، زیبا و منحصر به فرد تشکیل داده، تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی کاخ موزه ها و محوطه های تاریخی در 13 فروردین

تعطیلی کاخ موزه ها و محوطه های تاریخی در 13 فروردین