مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 02:152021-03-31سياسي

انتخاب دولت جوان حزب الهی لازمه تقویت اقتدار ایران است


نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران قدرت مسلم و مقتدر سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در منطقه است، گفت: راه حل تقویت این اقتدار، - دولت جوان حزب الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر علیزاده برمی شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد رسول اکرم (ص) شهرک بهارستان دامغان با اشاره به آیه 33 سوره توبه، هدف بعثت انبیا را حاکمیت حق و دین الهی بر زمین خواند و اظهار داشت: خداوند متعال در آیات قرآن مجید هدف بعثت انبیا را حاکمیت دین خدا و راه درست زندگی در سراسر زمین عنوان نموده است، انبیا الهی هر کدام با توجه به شرایط اجتماعی دوره خود برای تحقق این هدف بزرگ گام برداشته اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیز با توجه به بیانات حضرت امام (ره) در همین راستا مقدمه حکومت جهانی اسلام به پرچم داری امام عصر (ع) است، ابراز کرد: همانطور که خدا در آیات 123 سوره توبه و 60 سوره انفال می فرمایند لازمه موفقیت انقلاب اسلامی در زمینه سازی ظهور قدرتمند و قدرت ساز بودن انقلاب اسلامی است.

عضو خانه ملت خاطر نشان کرد: امروز به لطف الهی و با مجاهدت فرزندان این کشور در نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی ایران در زمینه های نظامی ابرقدرت است، به گونه ای که هیچ کشوری حتی مدعیان ابرقدرتی در دنیا نیز فکر جنگ با ایران را نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دولت جوان حزب الهی لازمه تقویت اقتدار ایران است

انتخاب دولت جوان حزب الهی لازمه تقویت اقتدار ایران است