مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-01ورزشي

نقاط ضعف و قوت تیم ملی برابر سوریه/ اقدام مثبت اسکوچیچ در زمان کم


کارشناس فوتبال و هافبک پیشین تیم ملی ایران با بیان اینکه راز موفقیت ملی پوشان برابر سوریه همدلی و یکپارچگی آنها بود، گفت: البته نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید برطرف شود.

- ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی سه بر صفر تیم فوتبال ایران برابر سوریه در یک دیدار تدارکاتی اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی شاداب بودند و همین شادابی و نشاط باعث شد تا بتوانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی ادامه داد: ساختار دفاعی تیم ملی خوب بود اما هنوز کامل نشده البته آنها در فاز هجومی، عملکرد خوبی داشتند و شاهد بودیم در گل دوم ارسال بلند بیرانوند و حضور دو مهاجم خوب کشورمان باعث شد تا تیم ملی بتواند به دومین گل هم دست پیدا کند و در گل سوم هم عملکرد فوق العاده انصاری فر باعث شد تا پیروزی ایران برابر سوریه کامل شود.

هافبک پیشین تیم ملی ایران افزود: راز موفقیت ایران برابر سوریه، همدلی و یکپارچگی بازیکنان بود.

اسکوچیچ توانسته در فرصت کم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آل برساند که آنها بتوانند یک بازی خوب را برابر حریف سختکوش انجام دهند.

وی اظهار داشت: یکی از محاسن تیم ملی در این دیدار این بود که بازیکنان به سرعت جمع می شدند و اجازه گلزنی به حریف را نمی دادند البته یکی، دو بار خط دفاع ما دچار اشتباه شد و به حریف موقعیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط ضعف و قوت تیم ملی برابر سوریه/ اقدام مثبت اسکوچیچ در زمان کم

نقاط ضعف و قوت تیم ملی برابر سوریه/ اقدام مثبت اسکوچیچ در زمان کم