مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-01اقتصادي

7 برابر شدن تعداد خانه های ورزش روستایی از آغاز دولت تاکنون


در زمان آغاز به کار دولت تعداد خانه های ورزش روستایی در کشور 700 مورد بود که امروز هفت برابر شده و به حدود 5 هزار خانه ورزش روستایی رسیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی وزیر ورزش و جوانان گفت: در زمان آغاز به کار دولت تعداد خانه های ورزش روستایی در کشور 700 مورد بود که امروز هفت برابر شده و به حدود 5 هزار خانه ورزش روستایی رسیده است.

مسعود سلطانی فر، شامگاه چهارشنبه 11 فروردین در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان خراسان جنوبی که در شهرستان مرزی زیرکوه برگزار شد، اظهار کرد: تلاش های زیادی در دولت تدبیر و امید برای توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق دورافتاده، محروم و مرزی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: گسترش فضاهای ورزشی، توسعه ورزش همگانی، توسعه و موفقیت در ورزش قهرمانی، تقویت ورزش بانوان و توسعه ورزش روستایی از جمله این اقدامات است که با فعال کردن جام خوشه چین تلاش کردیم رقابت های ورزشی را به سطح روستاها ببریم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: با اجرای سیاست توسعه زمین چمن مصنوعی که چهار سال قبل 311 مورد بود اکنون به مرز 2 هزار زمین چمن در سراسر کشور رسیده است.

وی افزود: در این سفر در مناطق مختلف استان خراسان جنوبی تعداد قابل توجهی پروژه افتتاح و 120 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 برابر شدن تعداد خانه های ورزش روستایی از آغاز دولت تاکنون

7 برابر شدن تعداد خانه های ورزش روستایی از آغاز دولت تاکنون