مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-01سياسي

محمد ناظمی اردکانی اعلام کاندیداتوری کرد


جامعه اسلامی مدیران با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری محمد ناظمی اردکانی دبیرکل این حزب و وزیر اسبق تعاون برای انتخابات ریاست جمهوری سال1400 خبر داد.

- متن بیانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی ملت عزیز و بزرگ ایران سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در 29 خرداد ماه، در شرایط حساس کشور برگزار می گردد.

رهبر فرزانه انقلاب نیز بر اهمیت انتخابات پیش رو تاکید فراوان نموده اند .

ما با همه وجود درک می کنیم، تلاطم های سال های اخیر کشورکه بخش اعظم آن ریشه در سوء مدیریت مزمن در نظام اجرایی کشور دارد، شما را در سختی و رنج طاقت فرسا قرار داده است.

متاسفانه تذکرات و توصیه های دلسوزان نظام و در راس آنان مقام معظم رهبری، مورد توجه قرار نگرفت، بطوریکه فشار اقتصادی و روانی بیش از هر زمانی غلبه پیدا کرده است.

 جامعه اسلامی مدیران که از ابتدا مصمم به ارائه راهبرد و راهکار در رابطه با مشکلات کشور بود، تلاش های بسیاری برای قرار گرفتن  مسئولان دولتی در مسیر خدمتگزاری انجام داد که متاسفانه به علت  نقد ناپذیری آنان، توجه لازم صورت نگرفت.

لذا در سال گذشته طبق مصوبه شورای مرکزی، جامعه اسلامی مدیران تصمیم گرفت که با استفاده از ظرفیت نخبگان متعهد و کارشناسان کشور، برنامه جامعی برای ایجاد تحول در کشور تدوین نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد ناظمی اردکانی اعلام کاندیداتوری کرد

محمد ناظمی اردکانی اعلام کاندیداتوری کرد