مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-01سياسي

نزدیک شدن به حریم رودخانه ها در روز طبیعت ممنوع است


مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به شرایط منابع آبی مخازن 2 سد کرج و طالقان احتمال هرگونه حادثه بویژه غرق شدگی متصور است و انتظار می رود مسافران از ورود به این حریم ها اجتناب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد رضا فلاح نژاد مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز در رابطه با احتمال حضور مردم در حاشیه رودخانه های استان در روزهای 12 و 13 فروردین ماه گفت: افزون بر مخاطرات کرونا ، توقف در حاشیه رودخانه های کرج، کردان، طالقان، برغان  و تالاب صالحیه با مخاطراتی برای مردم وگردشگران همراه است و مردم از این امر به شدت پرهیز کنند.

وی اضافه کرد که با توجه به شرایط منابع آبی مخازن 2 سد کرج و طالقان احتمال هرگونه حادثه بویژه غرق شدگی متصور است و انتظار می رود مردم در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند و مسافران از ورود به این حریم ها اجتناب کنند.

فلاح نژاد خاطرنشان کرد: نیروهای گشت ویژه آب منطقه ای و دستگاه های مربوطه در مناطق مذکور برای هرگونه تمهیدات ویژه به منظور پیشگیری از حوادث مستقر شده اند.

وی تاکید کرد: همچنین مسافران برای پیشگیری از هرگونه حوادث در حاشیه جاده های کوهستانی بویژه  جاده  کرج - چالوس و نقاط حادثه خیر که احتمال سقوط سنگ متصور است توقف نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک شدن به حریم رودخانه ها در روز طبیعت ممنوع است

نزدیک شدن به حریم رودخانه ها در روز طبیعت ممنوع است