مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-01حوادث

نجات 5 نفر از میان شعله های آتش در مشهد


مدیرعامل آتش نشانی شهر مشهد از نجات 5 نفر از جمله یک کودک از میان شعله های آتش و دود توسط آتش نشانان 3 ایستگاه آتش نشانی در پی وقوع حریق، یک مجتمع مسکونی 4 طبقه در بولوار شهید موسوی قوچانی این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، آتشپاد مسعود ظهوریان گفت: در پی وقوع حریق، یک مجتمع مسکونی 4 طبقه در بولوار شهید موسوی قوچانی مشهد، 5 نفر از جمله یک کودک از میان شعله های آتش و دود توسط آتش نشانان 3 ایستگاه آتش نشانی نجات پیدا کردند.

مدیرعامل آتش نشانی شهر مشهد گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی و گرفتار شدن ساکنان در میان آتش و دود، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 10،12،28 و خودرو نردبان 32 متری آتش نشانی را به محل حادثه در بولوار شهید موسوی قوچانی اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در یک منزل مسکونی حدودا 100متری، در طبقه سوم یک مجتمع 4 طبقه و هنگام حضور نداشتن مالک آن به وقوع پیوسته و 5 نفر از ساکنان شامل 1 کودک ، 3خانم و یک آقا که همگی از ساکنان واحدهای مسکونی دیگر در این مجتمع بودند، هنگام فرار در راه پله به دلیل قفل بودن درب پشت بام گرفتار دود شده اند، که آتش نشانان بلافاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 5 نفر از میان شعله های آتش در مشهد

نجات 5 نفر از میان شعله های آتش در مشهد