مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-01ورزشي

تبریزِ پر رفت و آمد/ ماشین سازی با چهارمین سرمربی مقابل گل گهر


تیم فوتبال ماشین سازی در حالی برای دیدار مقابل گل گهر آماده می شود که چهارمین سرمربی این فصل آنها هدایت شان را بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال ماشین سازی آخرین تیم در جدول رده بندی طی دیداری دشوار در سیرجان به مصاف گل گهر می رود و این در حالی است که برای اولین بار در این فصل، مجتبی خورشیدی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

ماشین سازی که در قعر جدول رده بندی قرار دارد و کار دشواری برای بقا در لیگ برتر دارد، در حالی در هفته نوزدهم به میدان می رود که مجتبی خورشیدی چهارمین سرمربی فصل این تیم است و این در حالی است که یکی از سرمربیان پیشین این تیم، در دو مقطع مختلف هدایت آن را برعهده داشته است.

ماشین سازان فصل را با ابتدا با وحید بیاتلو آغاز کردند.

اما این مربی جوان تنها 5 هفته در این تیم دوام آورد و به دلیل نتایج ضعیف، نیمکت این تیم را ترک کرد تا اولین تغییر فصل لیگ برتر باشد.

بعد از جدایی بیاتلو، دستیار جوان وی سعید اخباری به عنوان سرمربی موقت مسئولیت این تیم را برعهده گرفت و بعد از چند بازی با تصمیم مسئولان این باشگاه، اخباری سرمربی ماشین سازی شد.

ادامه روند نه چندان مطلوب ماشین سازی با اخباری تصمیم سازان در این تیم را بر آن داشت تا از مربی باتجربه تر و صاحب کارنامه ای استفاده کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریزِ پر رفت و آمد/ ماشین سازی با چهارمین سرمربی مقابل گل گهر

تبریزِ پر رفت و آمد/ ماشین سازی با چهارمین سرمربی مقابل گل گهر