مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-01بين الملل

افشای طرح ویژه آمریکایی -صهیونیستی در مثلث عراق، سوریه و اردن


تحلیلگر امنیتی عراق درباره طرح جدید آمریکایی - صهیونیستی برای هدف قرار دادن الحشد الشعبی در مثلث سوریه، اردن و عراق و ایجاد یک پایگاه نظامی بزرگ در این منطقه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاسر البهادلی تحلیلگر امنیتی عراق، از طرح جدید و ویژه آمریکا برای هدف قرار دادن یگان های الحشد الشعبی مستقر در منطقه مرزی با رها نکند تا این اتفاق روی دهد و نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق قربانی این طرح شوند.

این طرح در حالی انجام می شود که نیروهای ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش تاکنون بارها مناطق مرزی عراق و سوریه و مقرهای الحشد الشعبی را در این مناطق هدف قرار داده اند و تمام تلاش خود را وقف تضعیف توانمندی های الحشد الشعبی که یک سازمان و نهاد رسمی، ملی و امنیتی وابسته به دولت عراق است و به طور مشخص تضعیف اقدامات امنیتی این سازمان در طول مرزها کرده اند و هر از گاهی با ایجاد شکاف هایی مرزی، تردد تروریست ها میان عراق و سوریه را تسهیل می کنند.

چندی پیش جبار المعموری  رییس اتحادیه علماء المسلمین (علمای مسلمانان) در دیالی نیز تصریح کرد که آمریکا مانع اصلی عدم اجرای هرگونه پروژه اقتصادی در مرزهای سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای طرح ویژه آمریکایی -صهیونیستی در مثلث عراق، سوریه و اردن

افشای طرح ویژه آمریکایی -صهیونیستی در مثلث عراق، سوریه و اردن