مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-01سياسي

ورود و خروج خودروها به شهرستان زنجان ممنوع شد


با نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرستان، ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی ممنوع بوده و متخلفان، اعمال قانون خواهند شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرستان، ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی ممنوع بوده و متخلفان، اعمال قانون خواهند شد.

رضا عسگری شامگاه دیروز (11 فروردین ماه) در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به وضعیت نارنجی کرونا در شهرستان زنجان، اظهار کرد: ورود خودروهای غیربومی با پلاک غیرزنجان به این شهر و خروج خودروهای بومی از زنجان به سایر شهرستان ها و استان ها مشمول جریمه 500 هزار تومان خواهد بود.

وی از شهروندان تقاضا کرد برای حفظ سلامتی خود و خانواده شان روز طبیعت را در خانه سپری کنند، افزود: با هماهنگی های انجام شده با اداره کل راهداری استان و شهرداری زنجان در روز طبیعت، همه بوستان ها و تفرج گاه های شهرستان زنجان، از جمله مجموعه تفریحی گاوازنگ، سد حسن ابدال و سد تهم بسته خواهد شد.

این مسئول از استفاده از ظرفیت هتل سپهر و مهمان سراها برای نقاهت گاه ها در زنجان خبر داد و تصریح کرد: در راستای جلوگیری از دورهمی ها در زنجان تدابیر ویژه ای اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج خودروها به شهرستان زنجان ممنوع شد

ورود و خروج خودروها به شهرستان زنجان ممنوع شد