مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-01سياسي

کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه سال جاری


مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: کاهش کاربرد دفترچه های بیمه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری از مهمترین اهداف و اولویت های سازمان است.

- مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: کاهش کاربرد دفترچه های بیمه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری از مهمترین اهداف و اولویت های سازمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا اعرابی ضمن اشاره به انتخاب سازمان بیمه سلامت به عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی از سوی ریاست جمهور، گفت: با همکاری موسسات درمانی، جامعه پزشکی و بیمه شدگان و همچنین تقویت بسترهای الکترونیکی سازمان در امر نسخه نویسی، امیدواریم بتوانیم با کمترین مشکل به هدف مهم دولت که همانا دولت الکترونیک و ارتقاء ارائه خدمات الکترونیکی با کیفیت همراه با رسیدگی های به روز و آنلاین دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اذعان داشت: از نگاه مشتری مداری ، سازمان بیمه سلامت به تغییر نظام های پرداخت و ارتقاء سطح کیفیت رسیدگی ها نگاه ویژه ای داشته و از برنامه های اصلی و رسالت سازمان در سال جدید افزایش کیفیت خدمات درمانی است.

وی تاکید کرد: نظام ارجاع و پزشک خانواده نیز از محورهای اصلی حرکت سازمان به سوی اولویت بخشی به نظام سلامت در راستای مشتری مداری است، نظام ارجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه سال جاری

کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه سال جاری