مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-01سياسي

ثبت نام داوطلبانی که به فرمانداری تهران مراجعه نکنند باطل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شکراله حسن بیگی در جمع خبرنگاران در فرمانداری تهران، با بیان اینکه ثبت نام 230 نفر از داوطلبانی که به صورت غیرحضوری برای انتخابات میاندوره ای مجلس ثبت نام کرده اند تایید نشده است، - رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: افرادی که ثبت نام خود را برای انتخابات میاندوره ای مجلس غیرحضوری انجام داده اند، امروز و فردا /پنجشنبه و جمعه/ برای تایید به فرمانداری تهران مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شکراله حسن بیگی در جمع خبرنگاران در فرمانداری تهران، با بیان اینکه ثبت نام 230 نفر از داوطلبانی که به صورت غیرحضوری برای انتخابات میاندوره ای مجلس ثبت نام کرده اند تایید نشده است، افزود: اگر این افراد برای تایید نهایی به فرمانداری مراجعه نکنند ثبت نام آن ها باطل است.

وی ادامه داد: این افراد ظرف امروز و فردا که مراجعات کمتر است برای دریافت برگه ثبت نام نهایی، امضای آن و تحویل گرفتن رسید نهایی به فرمانداری تهران مراجعه کنند.

حسن بیگی اضافه کرد: داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس تا ساعت 18 روز شنبه تاریخ 14 فروردین جاری برای ثبت نام فرصت دارند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا و اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام داوطلبانی که به فرمانداری تهران مراجعه نکنند باطل می شود

ثبت نام داوطلبانی که به فرمانداری تهران مراجعه نکنند باطل می شود