مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-01حوادث

دستگیری 950 نفر از اراذل و اوباش در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اشراف پلیس بر رفتار مجرمان و اشرار خبر داد و گفت: سال گذشته 1420 نفر از اراذل و اوباش شناسایی شدند که منجر به دستگیری 950 نفر از آنان شد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اشراف پلیس بر رفتار مجرمان و اشرار خبر داد و گفت: سال گذشته 1420 نفر از اراذل و اوباش شناسایی شدند که منجر به دستگیری 950 نفر از آنان شد.

سردار علی اکبر جاویدان در دیدار جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی کرمانشاه اظهار داشت: دستگیری اراذل و اوباش در سال 1399 نسبت به سال قبل از آن 16 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: پلیس کرمانشاه مقتدرانه با اشرار و اراذل برخورد و اجازه عرض اندام و ایجاد ناامنی به این افراد نمی دهد، کما اینکه خودشان هم به این نتیجه رسیده اند که در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود باید تسلیم قانون شوند.

جاویدان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهیم و در سال جدید هم برخوردهای قاطع تری با آنها صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح نوروزی پلیس که با حضور نزدیک به چهار هزار نیرو در حال اجراست، گفت: یکی از نتایج آن کاهش چهار درصدی سرقت و افزایش 21 درصدی کشفیات نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 950 نفر از اراذل و اوباش در کرمانشاه

دستگیری 950 نفر از اراذل و اوباش در کرمانشاه