مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-01اقتصادي

کاهش 400 درصدی گردشگران در تربت حیدریه


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: هر چند نوروز امسال 40 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، علی محمدی اظهار کرد: هر چند نوروز امسال 40 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند، اما با این حال به دلیل شرایط کرونا با کاهش 400 درصدی نسبت به دوران مشابه قبل آن مواجه هستیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه افزود: بیشترین میزان بازدید از روستاهای گردشگرپذیر و اقامت گردشگران نیز در اقامتگاه های بومگردی بود.

وی با بیان این که از آغاز طرح نظارت نوروزی (29 اسفند) تاکنون تعداد 80 بازدید از تاسیسات گردشگری به عمل آمد و چهار مورد نیز تذکر و اخطار صادر شد، گفت: اولویت برنامه های گردشگری امسال جذب و ماندگاری گردشگر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اقامت در اقامتگاه های دارای مجوز بود.

محمدی، مهمترین برنامه های فرهنگی ویژه عید نوروز امسال در تربت حیدریه را اجرای برنامه های نوروزگاه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات توسط شهرداری و ارگان های فرهنگی شهرستان در بوستان پیشکوه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 400 درصدی گردشگران در تربت حیدریه

کاهش 400 درصدی گردشگران در تربت حیدریه