مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-01سياسي

ابتلای 7 نفر به کرونا، سوغات یک جشن تولد!


معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: برگزاری مراسم جشن تولد در شهر بوشهر منجر به مبتلا شدن 7 نفر به کرونا شد.

  - ایسنا/بوشهر معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: برگزاری مراسم جشن تولد در شهر بوشهر منجر به مبتلا شدن 7 نفر به کرونا شد.

  حمید حبیبی نیا با اشاره به ابتلای 7 نفر در خلال برگزاری یک جشن تولد اظهار کرد: متأسفانه با وجود همه توصیه ها باز هم شهروندان با حضور در مجلس عزاداری یا مراسم جشن خانوادگی و دورهمی باعث به خطر انداختن سلامت خود و سایر شهروندان می گردند.

وی افزود: پس از اطلاع تیم رهگیر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نسبت به ابتلای فردی به بیماری کرونا در تاریخ دوم فروردین ماه بلافاصله اقدام به رهگیری افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا کردند که طی آن مدت 2 نفر از بستگان نزدیک با بیمار مثبت شدند.

این مسئول عنوان کرد: با ادامه رهگیری افراد، 5 نفر دیگر تست سریع کرونای آنها مثبت اعلام شد که مشخص شد همه آنها در مراسم جشن تولد شرکت نموده اند ولی حال عمومی مبتلایان خوب توصیف شد.

حبیبی نیا تاکید کرد: متأسفانه با عادی انگاری عموم و عدم رعایت کامل شیوه نامه ها و توصیه ها مبنی بر عدم برگزاری هرگونه تجمع و عدم تردد بی مورد در مکان های شلوغ موارد ابتلا روزانه به کرونا در شهرستان بوشهر سیر صعودی بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 7 نفر به کرونا، سوغات یک جشن تولد!

ابتلای 7 نفر به کرونا، سوغات یک جشن تولد!