مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-01بين الملل

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، تلاطم دریا و خیزش گرد و خاک


سازمان هواشناسی با صدور هشداری، از وزش باد شدید و خیلی شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور و همچنین تلاطم و افزایش ارتفاع موج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در هشدار نارنجی رنگ هواشناسی آمده است که تلاطم و افزایش ارتفاع موج بین 2 تا 2.

5 متر، در فراساحل تا 3 متر، وزش باد شدید و خیلی شدید، ایجاد گردوخاک و کاهش دید افقی از روز شنبه (14 فروردین) در خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل خوزستان، بوشهر و غرب هرمزگان پیش بینی می شود.

این شرایط جوی روز یکشنبه (15 فروردین) در خلیج فارس و تنگه هرمز، مناطق ساحلی و دور از ساحل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و دوشنبه (16 فروردین) در شرق خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل غرب هرمزگان دور از انتظار نخواهد بود.

سازمان هواشناسی هشدار داده است که در چنین شرایطی احتمال غرق شدن شناگران و شناورهای سبک و نیمه سنگین، پاره شدن تورهای صیادی، اختلال در فعالیت های دریایی در ساحل و فراساحل وجود دارد، بنابراین نسبت به ممنوعیت تفریحات آبی و غواصی، محدودیت در تردد با شناورهای سبک، نیمه سنگین و محدودیت در فعالیت های شیلاتی و اتخاذ تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان در پشتیبانی صنایع دریایی بویژه در فراساحل توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، تلاطم دریا و خیزش گرد و خاک

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، تلاطم دریا و خیزش گرد و خاک