مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-01اقتصادي

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار افتتاح شد


فاز نخست منطقه اقتصادی گرمسار با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور، وزیر صنعت معدن و تجارت و دیگر مسئولان ارشد کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در جوار روستای لجران بخش مرکزی این شهرستان و در نزدیکی پایتخت، ظهر پنجشنبه با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور و همچنین وزیر صمت به بهره برداری رسید.

این منطقه ویژه اقتصادی میزبان گروه های صنعتی خواهد بود تا در بخش های تولیدی و صادراتی فعالیت خود را انجام دهند.

انعقاد تفاهم نامه برای تأمین آب مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی آخرین اقدامی بود که پیش از بهره برداری توسط مسئولان استان سمنان در این منطقه صورت گرفت تا شرایط برای بهره برداری مهیا شود.

رییس جمهور در مراسم افتتاح این طرح با بیان اینکه افتتاح های پنج شنبه نشان دهنده این است که ایران زنده است، تاکید کرد: دشمنان ما هنوز قدرت ایران بزرگ را درک نکرده اند.

حسن روحانی با بیان اینکه 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی بالاترین ثمره از بهترین شجره در تاریخ کشور است، ابراز کرد: امروز سراسر ایران کارگاه تولیدی برای آبادانی بیشتر کشور محسوب می شود از سوی دیگر باید گفت ایران به دنبال صلح بوده و از لحاظ سیاسی، حقوقی و اخلاقی نشان داده که به تعهدات خود پایبند است وی با بیان اینکه امروز نوبت 5+1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار افتتاح شد

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار افتتاح شد