مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-01اقتصادي

بیش از 561 تن گوشت مرغ گرم امروز در سطح بازار عرضه شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برای تامین گوشت مرغ مردم استان در استان روز 13 فروردین بیش از 561 تن گوشت مرغ گرم امروز در سطح بازار عرضه شد.

- رسول جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری متوسط کشتار مرغ گرم در سطح 12 کشتارگاه طیور موجود در سطح استان بالغ بر 300 تن بوده که فقط در روزهای 11 فروردین بیش از 445 تن و امروز نیز 561 تن گوشت مرغ گرم آماده طبخ در سطح بازار توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کشتار به صورت مداوم در سطح کشتارگاه ها در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور محسوب می شود و با توجه تأمین صد درصدی نهاده ها برای مرغداران و جوجه ریزی هایی که در بهمن و اسفند اتفاق افتاده هیچ کمبودی در تأمین مرغ استان وجود ندارد حتی مازاد بر مصرف نیز تولید شده است.

جلیلی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر توزیع مناسب مرغ در شهرهای مختلف استان گفت: با وجود کشتار مرغ مازاد بر نیاز استان، متأسفانه نظارت کافی بر روند توزیع مرغ در استان صورت نمی گیرد و این مسئله موجب سو استفاده سود جویان شده است.

وی، وجود دلالان و واسطه ها در عرضه مرغ در سطح بازار، خروج مرغ پر کن آماده طبخ از مبادی غیر قانونی و کشتارگاه ها، کشتار کن های روزمزدی و همچنین قطعه بندی مرغ را از مهمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 561 تن گوشت مرغ گرم امروز در سطح بازار عرضه شد

بیش از 561 تن گوشت مرغ گرم امروز در سطح بازار عرضه شد