مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-01اقتصادي

تلاش برای ارتقای سرانه ورزش روستایی/5 هزار خانه ورزش احداث شد


طی هشت سال گذشته زیرساخت های ورزشی در سراسر کشور به ویژه مناطق روستایی و دورافتاده، ارتقا یافته و پنج هزار خانه ورزش روستایی احداث شده است.

- بیرجند- وزیر ورزش و جوانان گفت: طی هشت سال گذشته زیرساخت های ورزشی در سراسر کشور به ویژه مناطق روستایی و دورافتاده، ارتقا یافته و پنج هزار خانه ورزش روستایی احداث شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود سلطانی فر بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح همزمان 12 پروژه ورزشی شهرستان طبس با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه افزایش سرانه های ورزشی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده، تعداد خانه های ورزش روستایی در کشور از 700 مورد به پنج هزار خانه رسیده است.

وی با اشاره به پروژه های افتتاح شده در خراسان جنوبی اظهار کرد: طی آینده ای نزدیک 70 هزار متر مربع فضای جدید در استان ایجاد می شود.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در مجموع طی هشت سال گذشته زیرساخت های ورزشی در سراسر کشور به ویژه مناطق روستایی و دورافتاده، ارتقا یافته است.

سلطانی فر با بیان اینکه در سال جاری شاهد اتفاقات مطلوبی خواهیم بود، گفت: پایان تحریم های ظالمانه آمریکا، کاهش مشکلات معیشتی مردم و حرکت به سمت وضعیت باثبات اقتصادی از جمله این اتفاقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارتقای سرانه ورزش روستایی/5 هزار خانه ورزش احداث شد

تلاش برای ارتقای سرانه ورزش روستایی/5 هزار خانه ورزش احداث شد