مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-01اقتصادي

اقدامات وزارت ورزش و جوانان در خراسان جنوبی امیدبخش است


استاندار خراسان جنوبی از اقدامات امیدبخش وزارت ورزش و جوانان در استان خبر داد و اظهار کرد: اقدامات وزارت ورزش و جوانان در استان از جمله اجرا و افتتاح طرح های مختلف ورزشی، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از اقدامات امیدبخش وزارت ورزش و جوانان در استان خبر داد و اظهار کرد: اقدامات وزارت ورزش و جوانان در استان از جمله اجرا و افتتاح طرح های مختلف ورزشی، امیدبخش و نشاط بخش بوده است.

حمید ملانوری، پنج شنبه شب 12 فروردین در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای جوخواه در طبس گلشن گفت: بهره برداری از 55 پروژه عمرانی ورزشی با اعتبار 54 میلیارد و 700 میلیون تومان در جریان سفر دو روزه وزیر ورزش و جوانان به استان، بخشی از این خدمات امیدبخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا در این سفر 11 پروژه نیز با اعتبار بیش از 35 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود که در افزایش فضای ورزشی موجود استان مؤثر است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان به عنوان وزیر معین استان در اقتصاد مقاومتی نیز اقدامات ارزنده ای داشته، گفت: در این حوزه هم 31 پروژه برای استان مصوب شده است.

ملانوری ادامه داد: تحقق 75 پروژه جهش تولید مصوب شده برای استان نیز بسیار امیدبخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات وزارت ورزش و جوانان در خراسان جنوبی امیدبخش است

اقدامات وزارت ورزش و جوانان در خراسان جنوبی امیدبخش است