مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-01سياسي

دکتر زالی: تبعات سفرهای نوروزی در هفته های آتی مشخص می شود


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: آثار و تبعات سفرهای نوروزی در هفته های آتی مشخص می شود و شاخص های آن طی روزهای آینده مورد واکاوی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری  افزود: تلاش های بسیاری برای حفظ این وضعیت ممتاز انجام می شود اما با توجه به شکل گیری احتمالی موج چهارم در کل کشور، وجود ویروس های جهش یافته همچنین افزایش ترددهای برون شهری احتمال بروز موج بعدی افزایش پیدا کرده است.

زالی ادامه داد: امکان به وجود آمدن شرایط متفاوتی در کل کشور، استان تهران و پردیس محتمل است اما نیاز به تحلیل بیشتر داریم و به دلیل اینکه شهرستان پردیس به نوعی محل عبور و تردد بین شهری است و جمعیت شناور این منطقه در طول تعطیلات نوروزی به مسافرت رفته و بازگشتند یکی از شاخصه های اثرگذار بوده اما امروز برای اظهارنظر و تحلیل زود است.

وی اضافه کرد: آثار و تبعات سفرهای نوروزی در هفته های آتی مشخص می شود و شاخص های آن طی روزهای آینده مورد واکاوی قرار می گیرند.

 فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: حفظ شرایط موجود و مطلوب سخت است اما فرهنگ کار تیمی در پردیس به خوبی مشاهده می شود و باید استمرار پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر زالی: تبعات سفرهای نوروزی در هفته های آتی مشخص می شود

دکتر زالی: تبعات سفرهای نوروزی در هفته های آتی مشخص می شود