مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 19:502021-04-01اجتماعي

جزییات محدودیت تردد روز طبیعت در گرگان


فرماندار گرگان از مسدودشدن تفرجگاه های شهرستان گرگان در روز طبیعت خبر داد و گفت: «النگدره» و «هزارپیچ» به طور کامل مسدود خواهد شد.

- محمد حمیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: از ساعت 6 صبح تا ساعت 20 روز 13 فروردین ماه جاری محدودیت و ممنوعیت تردد و ورود به تفرجگاه های شهرستان گرگان اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: پارک جنگلی النگدره و منطقه گردشگری هزارپیچ به صورت کامل مسدود خواهد شد و تردد در محور ناهارخوران نیز با محدودیت خواهد بود و فقط ساکنان روستای زیارت اجازه تردد خواهند داشت.

فرماندار گرگان گفت: هرگونه اسکان و برپایی چادر در محور ناهارخوران ممنوع است و با همکاری پلیس و شهرداری با افراد متخلف برخورد خواهد شد و اجازه اسکان داده نمی شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: سایر نقاط گردشگری شهرستان گرگان همانند اصفهانکلاته، قرن آباد و نقاط مشابه نیز محدودیت تردد اجرا می شود و تردد فقط برای افراد بومی مجاز است.

وی اضافه کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم از هرگونه تجمع و حضور در تفرجگاه ها جدا خودداری کنند، متاسفانه طی روزهای گذشته شاهد افزایش تعداد افراد بستری در سطح استان بوده ایم.

فرماندار گرگان بیان کرد: تقاضا داریم همانگونه که سال گذشته مردم همکاری بسیار خوبی داشتند امسال نیز این همکاری را داشته و اجازه ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محدودیت تردد روز طبیعت در گرگان

جزییات محدودیت تردد روز طبیعت در گرگان