مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 20:302021-04-01حوادث

اعمال محدودیت های تردد در استان بوشهر/ 250 اکیپ نظارت می کنند


فرمانده انتظامی استان بوشهر از اعمال محدودیت های تردد در روز طبیعت خبر داد و گفت: 250 اکیپ در استان بوشهر این ترددها را نظارت می کنند.

- سردار خلیل واعظی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به محدودیت های کرونایی، نظارت لازم در روز طبیعت بر روی تردد خودروهای باری و موتورسیکلت های حمل بار صورت می گیرد.

وی با اشاره به منع تردد برای تفریحگاه ها و تفرجگاه های استان بوشهر در روز طبیعت خاطرنشان کرد: پارک منابع طبیعی پارک خاییز، لاور شرقی، جنگل عامری، چاه کوتاه و… تحت نظارت پلیس خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی در چهار شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان اضافه کرد: 250 گشت انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برای نظارت در روز طبیعت آماده باش هستند.

وی از رصد مسیرهای منتهی به ساحل خبر داد و بیان کرد: اعمال محدودیت شبانه از ساعت 22 تا ساعت چهار بامداد به قوت خود باقی است.

واعظی با اشاره به جلوگیری از ورود خودروهایی با پلاک غیربومی افزود: این گونه خودروها در صورت مشاهده 500 هزار تومان اعمال قانون می شوند برای تردد خودروهای درون شهری نیز در ساعت منع تردد 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های تردد در استان بوشهر/ 250 اکیپ نظارت می کنند

اعمال محدودیت های تردد در استان بوشهر/ 250 اکیپ نظارت می کنند