مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-01سياسي

ساختار امنیتی کشور به درخت تنومندی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است


نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: درخت تنومند امنیت کشور که با پشتوانه مردمی شکل گرفته است، سد قدرتمند مقابله با تهدیدات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری در یک گفت وگوی رسانه ای با تبریک هفته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) اظهار داشت: بزرگ ترین پشتوانه دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشورمان مردمی هستند که همواره با اطلاع مشارکت در خلق و توسعه امنیت عمومی به یاری فرزندان خویش در عرصه صیانت از آرامش و اقتدار کشور شتافته اند.

وی با بیان این که حاصل تلاش های شبانه روزی متولیان امنیت را می توان در برقراری نظم عمومی و تبدیل ایران به خانه امن در پرآشوب ترین منطقه دنیا یعنی خاورمیانه به گران و سرویس های اطلاعاتی وابسته به آنان که در جهت ناامن سازی کشور و مختل نمودن کارکردهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در تلاشند، هیچ گاه متوقف نشده است و این هوشیاری با انسجام ویژه ای در کشور جریان دارد.

آشوری با ادای احترام به همه شهدای عرصه امنیت و اقتدار و سلامت کشور، از شهدای وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان به شهدای مظلوم و گمنامی یاد کرد که گاه حتی عروج و آسمانی شدن شان نیز در اوج بی خبری و گمنامی است و اجر آنها تنها در نزد خدای متعال است که جلوه گر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار امنیتی کشور به درخت تنومندی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است

ساختار امنیتی کشور به درخت تنومندی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است