مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-02اجتماعي

فعالیت 110 تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور 110 تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، - سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تمهیدات و آمادگی پلیس راهور استان در روز طبیعت، اظهار کرد: با توجه به تداخل در بازگشت مسافران نوروزی و گردشگران از مناطق تفریحی در روز 13 بدر از شهروندان خواست، زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

وی افزود: مسافران در مسیر بازگشت، ممنوعیت های لحاظ شده را رعایت کرده و از توقف در حاشیه معابر و حریم های فاقد ایمنی مسیرها خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه برخی از رانندگان وانت بارها اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو می کنند، گفت: پلیس در صورت مشاهده این عمل، خودرو مدنظر را متوقف می کند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مسافران باید در مسیرهای پرترافیک صبر و حوصله داشته باشند، تصریح کرد: به مسافران توصیه می شود که از سرعت غیرمجاز و حرکت بین خطوط خودداری کرده و همچنین از ریختن زباله و سبزه نیز در معابر اجتناب کنند زیرا این اقدام احتمال انحراف و تصادف خودروها را موجب می شود.

سرهنگ طالبی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور 110 تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 110 تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت

فعالیت 110 تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت