مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-02اقتصادي

زنگ خطر جدی کرونا در استان سمنان+ مستندات


زنگ خطر جدی کرونا در استان سمنان به صدا درآمده و رنگ بندی شماری از شهرستان های این استان نیز تغییر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، تغییر رنگ مجدد برخی شهرستان های کشور به سمت بحران کووید-19 از روز گذشته شرایط خاصی را ایجاد کرده و زنگ خطر جدی کرونا در استان سمنان هم به صدا درآمده است.

مسؤولان از افزایش چند برابری سرعت انتشار ویروس کرونا در روزهای اخیر خبر می دهند و رنگ بندی شماری از شهرستان های استان سمنان نیز تغییر کرده است.

بنا به اعلام ستاد کرونا، بروز خیز چهارم کرونا در سراسر کشور قطعی است و هم اکنون روند بستری مبتلایان در تمامی استان های کشور جز خوزستان صعودی و با سرعت زیادی در حال افزایش است.

آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان سمنان افزایش آمار ابتلا به کرونا زنگ خطر جدی برای استان سمنان بوده و ستاد کرونای استان از تشدید شیوع کرونا در استان خبر می دهد.

بر این اساس، رنگ بندی شاهرود، دامغان و سمنان به نارنجی تغییر کرده و نگرانی شدیدی از افزایش شیوع کرونا در شهرستان های استان حس می شود.

مسافرت ها، برنامه های دورهمی، دید و بازدیدها، فراوانی مواجهه، طول زمان مواجهه و مواجهه های محافظت نشده (عدم رعایت فاصله فیزیکی و عدم استفاده از ماسک) میزان شیوع کرونا را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر جدی کرونا در استان سمنان+ مستندات

زنگ خطر جدی کرونا در استان سمنان+ مستندات