مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-02سياسي

استمرار اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی در سال جدید


معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعلام کرد: درصورتی که آموزش های مجازی ادامه پیدا کند برنامه های فرهنگی نهاد نیز در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

- حجت الاسلام علی تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در سال جدید گفت: برای سال جدید منتظر هستیم تا برنامه دانشگاه ها مشخص شود، اینکه آیا آموزش حضوری میسر خواهد شد یا خیر، اگر آموزش های حضوری مجدد راه اندازی شود، زیرساخت های لازم برای اجرای برنامه های مذکور از قبل وجود دارد و نیاز به برنامه جدید نیست.

وی ادامه داد: اما اگر آموزش ها مانند سال گذشته غیرحضوری و الکترونیکی باشد و فعالیت ها در فضای مجازی صورت گیرد، در طول یکسال گذشته تجربیات خوبی را در زمینه اجرای برنامه در فضای مجازی کسب کرده ایم، ما یاد گرفتیم با استفاده از فضای مجازی برنامه ها را با کیفیتی بیشتر و هزینه کمتر برگزار کنیم.

از این رو در سال جدید نیز برنامه ها به این شکل استمرار می یابد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها همچنین به تغییر ساختار و مدیریت حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در سال جدید اشاره کرد و گفت: تغییراتی در ساختار و مدیریت حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در حال انجام است و با اهتمامی که مسئولان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی در سال جدید

استمرار اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی در سال جدید