مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-02اقتصادي

محدودیت های روز طبیعت در آذربایجان غربی


جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان در روز طبیعت بسته است و امکان ورود و خروج وجود ندارد.

- هنگ حسن خانی در گفت وگو با خبرگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد استانی و دستورالعمل طرح فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت های ویژه برای جلوگیری از خروج مردم به سمت تفرجگاه های داخل و خارج از شهرها مصوب شده که باید به طور کامل اجرا شود.

وی با قدردانی از همراهی تعداد بسیار زیادی از مردم آذربایجان غربی با طرح فاصله گذاری اجتماعی، از مردم استان خواست تا در راستای تمکین به توصیه های پزشکی و بهداشتی و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ، روز طبیعت از منازل به قصد تفریح خارج نشوند.

وی اضافه کرد:  همه مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان در روز جاری بسته است و امکان ورود و خروج وجود ندارد و در صورتی که هر شهروند از قانون تخطی کند، ضمن جریمه نقدی، خودرو او نیز به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: ممنوعیت در ارومیه شامل 9 خروجی شهر ارومیه به طرف جاده مهاباد، اشنویه، اول جاده سلماس، اول جاده سرو، اول جاده بند، اول روستای بزوج، انتهای رودکی به طرف روستای خطایلو، روستای بادکی، المهدی و دهکده چی چست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های روز طبیعت در آذربایجان غربی

محدودیت های روز طبیعت در آذربایجان غربی