مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-02سياسي

انجام 17 هزار رهگیری با اجرای طرح شهید سلیمانی در قم


عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام بیش از 17 هزار رهگیری در طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در قم خبر داد.

- محمدحسن محمودیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز طرح محله محور شهید سلیمانی از ابتدای آذر ماه سال 1399 در سراسر کشور اظهار کرد: استان قم نیز بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با حضور نیروهای مراکز بهداشت، پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین هلال احمر در قالب تیم های مختلف حمایتی، نظارتی و مراقبتی در این طرح فعال بوده است و البته پیگیری اهداف این طرح همچنان ادامه دارد.

وی افزود: آمار اسفند ماه سال گذشته بیانگر آن است که در این طرح بیش از 5 هزار و 700 در قم انجام شده است که این بازدیدها، حدود هزار اخطار و 18 پلمب را به دنبال داشته است.

وی درباره آمار کلی این طرح از آغاز تا به امروز اذعان کرد: در طرح شهید سلیمانی در قم، 178 تیم حمایتی با حضور 766 نفر فعالیت می کند که این تیم ها تاکنون موفق به حمایت از حدود 33 هزار خانواده آسیب پذیر شده اند.

 عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: در بخش رهگیری نیز 41 تیم با حضور فعال 167 نفر در صحنه حضور دارند که تاکنون حدود 17 هزار رهگیری را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 17 هزار رهگیری با اجرای طرح شهید سلیمانی در قم

انجام 17 هزار رهگیری با اجرای طرح شهید سلیمانی در قم