مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-02سياسي

اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان 22 فروردین برگزار می شود


رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور در 22 فروردین ماه سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر روح الله محمدعلی نژاد عمران گفت: در سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور، برگزیدگان قرآنی هشت دستگاه دانشجویی برای آخرین بار با یکدیگر به رقابت پرداختند تا نماینده دانشجویان ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان جهان اسلام را از دل این جشنواره مشخص کنند.

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: در سال 1399 وزارت بهداشت میزبان سی وپنجمین دوره از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور بوده است، جشنواره ای که بزرگترین آوردگاه برگزیدگان قرآنی دانشجویان کشور است.

وی اضافه کرد: در این جشنواره برگزیدگان 8 دستگاه دانشجویی و مراکز آموزشی کشور از جمله وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی وحرفه ای، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم و معارف اوقاف برای آخرین بار با یکدیگر به رقابت می پردازند تا نماینده دانشجویان ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان جهان اسلام، از این جشنواره مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان 22 فروردین برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان 22 فروردین برگزار می شود