مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-02اقتصادي

تولید مودم های 5G داخلی


شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی تجهیزات مخابراتی، با هدف تحقق شعار جهش تولید و همچنین ارتقای 20 درصدی استفاده از خدمات بومی در شبکه ملی اطلاعات، - شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی تجهیزات مخابراتی، با هدف تحقق شعار جهش تولید و همچنین ارتقای 20 درصدی استفاده از خدمات بومی در شبکه ملی اطلاعات، اقدام به تولید محصولات داخلی کردند که مودم های VDSL و 5G بخشی از این محصولات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سند معماری و طرح کلان شبکه ملی اطلاعات، بومی سازی و ارتقای 20 درصدی استفاده از خدمات بومی مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است.

در این راستا و با هدف تحقق شعار سال گذشته، یعنی جهش تولید و همچنین اجرایی شدن و اولین نمونه آن برای گرفتن تایید سازمان تنظیم مقررات و ارائه به بازار، ارسال شده است.

آذری جهرمی همچنین با بیان اینکه کاربر و مصرف کننده توان اقتصادی ندارد، به روشی برای خرید مودم های داخلی تاکید کرد و گفت: همانطور که تامین کنننده تجهیزات توسعه شبکه از وندورها بودجه می گیرد، شما هم باید از اپراتورها بودجه بگیرید.

یک خط اعتباری بگیرید و از ظرفیت دولت الکترونیک هم استفاده کنید، هر مشتری که درخوست مودم می دهد، بتواند مودم را قسطی تحویل بگیرد و 20 ماهه پرداخت کند هم به سود منابع بانکی است و هم به مصرف کننده برای تامین تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مودم های 5G داخلی

تولید مودم های 5G داخلی