مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-02پزشكي

فارس در آستانه وضعیت وخیم کرونایی/سومین بیمارستان در حال تکمیل است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزایش قابل توجه آمارهای مربوط به موارد ابتلا و بستری بیماران کووید 19 در استان، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزایش قابل توجه آمارهای مربوط به موارد ابتلا و بستری بیماران کووید 19 در استان، نسبت به تشدید وخامت وضعیت کرونا در فارس طی روزهای آینده هشداد داد.

دکتر مهرزاد لطفی ضمن گرامیداشت روز طبیعت و تاکید بر پرهیز از برنامه های تفریحی هر ساله ویژه این روز؛ وضعیت کنونی کرونا در استان فارس را نگران کننده خواند و گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت 2 بیمارستان شهید دکتر فقیهی و حضرت علی اصغر(ع)، بیمارستان شهید دکتر چمران به پذیرش بیماران کووید 19 اختصاص یافت و هم اکنون وضعیت این بیمارستان نیز در آستانه تکمیل قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، لطفی، افزود: به بیمارستان های قطب استان، خیریه و خصوصی نیز برای پاسخگویی به حجم بالای مراجعات، آماده باش داده شده؛ همچنین بیمارستان پشتیبان در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب نیز در حال آماده سازی برای آغاز به کار دوباره است.

لطفی گفت: در طی روزهای اخیر، موارد بستری به گونه کم سابقه ای در استان بالا رفته که در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، در آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در آستانه وضعیت وخیم کرونایی/سومین بیمارستان در حال تکمیل است

فارس در آستانه وضعیت وخیم کرونایی/سومین بیمارستان در حال تکمیل است