مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-02سياسي

چین حاضر به مذاکره با دولت نبود لذا لاریجانی برای پیگیری تفاهم حکم گرفت


چینی ها عنوان کرده بودند حاضر نیستند با دولت ایران به خاطر رفتارش پس از برجام مذاکره کنند، اما آمادگی خود را برای مذاکره با مجموعه نظام اعلام داشتند و علی لاریجانی برای انجام مذاکره با چین حکم گرفت.

- منصور حقیقت پور در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اخبار منتشر شده درباره مسؤول مذاکره کننده با کشور اعلام کردند.

وی افزود: مقامات چینی عنوان می کردند که دولت ایران پس از برجام دولت چین را تحویل نگرفت و در واقع چین را تحقیر کرد و ما حاضر به همکاری با دولت ایران نیستیم ولی اگر نظام جمهوری اسلامی می خواهد با ما تعامل کند، ما هستیم.

مشاور رییس مجلس دهم اظهار داشت: مقام معظم رهبری در آن زمان رییس مجلس وقت [علی لاریجانی] را به عنوان مسؤول پیشبرد سند همکاری با چین می کنند و برای وی در این باره حکم صادر و آقای لاریجانی را رسما برای این منظور به مقامات چینی معرفی می کنند.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: مجلس دهم و دوره ریاست آقای لاریجانی بر مجلس به پایان می رسد اما آقای لاریجانی در دوره مجلس یازدهم به رهبر معظم انقلاب می گوید من دیگر رییس مجلس نیستم و اجازه بدهید کار را رییس مجلس وقت ادامه دهد اما رهبر معظم انقلاب قبول نمی کنند و می گویند که کار را خودت ادامه بده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین حاضر به مذاکره با دولت نبود لذا لاریجانی برای پیگیری تفاهم حکم گرفت

چین حاضر به مذاکره با دولت نبود لذا لاریجانی برای پیگیری تفاهم حکم گرفت