مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-02بين الملل

اذعان ریاض به هدف قرارگرفتن عربستان سعودی توسط نیروهای یمنی


علی رغم ادعاهای ائتلاف سعودی درباره رهگیری پهپادها و موشک های یمنی، وزیر خارجه عربستان سعودی به این موضوع که اهدافی در خاک این کشور در پی حملات ارتش یمن هدف قرار گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود وزیر امور خارجه ، مدعی شد که تمام موشک ها و تکنولوژی ارتش یمن، ایرانی هستند و میزان این حمایت، گسترده است.

فیصل بن فرحان همچنین اشاره کرد که بیش از 400 پهپاد از خاک یمن به سمت عربستان سعودی فرستاده شده است و علی رغم ادعاهای ائتلاف سعودی مبنی بر اینکه این پهپادها رهگیری و منهدم شده اند، اذعان کرد که این پهپادها با اهدافی برخورد داشته اند.

وزیر خارجه عربستان سعودی البته مدعی شد که این پهپادها با اهدافی غیرنظامی مثل انبارهای سوختی و فرودگاه ها برخورد داشته اند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تمام بیانیه های صنعاء درباره حملات علیه عربستان سعودی تأکید کرده است که تمام اهدافی که در خاک عربستان سعودی هدف قرار می گیرند، نظامی هستند و این اقدامات در پاسخ به تجاوز و محاصره ائتلاف سعودی علیه یمن انجام می شود و تا زمان پایان اقدامات خصمانه سعودی ادامه خواهد داشت.

فیصل بن فرحان در مصاحبه با سی ان ان مدعی شد: بر این باوریم که اگر حمایت ایران و مشاوران آنها که در خاک [یمن] حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان ریاض به هدف قرارگرفتن عربستان سعودی توسط نیروهای یمنی

اذعان ریاض به هدف قرارگرفتن عربستان سعودی توسط نیروهای یمنی