مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-02سياسي

مجید اخشابی «چهارمضراب بهاری» را منتشر کرد/ شنیدن یک اثر متفاوت


مجید اخشابی از خوانندگان و نوازندگان شناخته شده موسیقی کشورمان در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود یک تک آهنگ متفاوت در حال و هوای روز طبیعت را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تک آهنگ چهارمضراب بهاری عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی مجید اخشابی خواننده و نوازنده شناخته شده موسیقی کشورمان است که به مناسبت فرا رسیدن روز طبیعت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

هادی اسماعیلی شاعر، پژمان پرنیا نوازنده تمبک و دف، سارا علی میرزایی سازها و ادوات کوبه ای، امیرعباس سخایی، مهدیار صالحی، نرگس صدقی و فتانه رافتی خوانندگان گروه کُر همراز ، ناصر گلشنی صدابردار، احسان احمدی میکس و مستر گروه اجرایی این اثر موسیقایی را تشکیل می دهند.

مجید اخشابی در یادداشتی به مناسبت انتشار این قطعه با حال و هوای بهار نوشته است: در آخرین روزهای سال گذشته تصمیم گرفتم برای آغاز و بهار سال مبارک 1400 که به نظر بنده (فارغ از آرا و عقاید مختلف) مصادف با شروع قرن جدید است اثری موسیقایی جدیدی تقدیم محضر شریف شما عزیزان بنمایم.

به حمد پروردگار قطعه ای شکل گرفت که نسبت به سایر آثار اندکی متفاوت تر است.

این اثر در گام سه گاه ایرانی براساس تلفیق شعر و چهارمضراب (که اساساً فرمی است سازی نه آوازی!) با خوانشی تند، پیوسته و درهم تنیده با گروه کر در تمپوی بالا ساخته و پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید اخشابی «چهارمضراب بهاری» را منتشر کرد/ شنیدن یک اثر متفاوت

مجید اخشابی «چهارمضراب بهاری» را منتشر کرد/ شنیدن یک اثر متفاوت