مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-02سياسي

بانک ها از ارکان تحقق شعار سال هستند/ دشمن به دنبال تضعیف ایران


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بانک ها از ارکان مهم در رفع موانع و ارتقای تولید داخلی هستند، گفت: بانک ها نباید کارخانه های بدهکار را به تملک خود درآورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) با بیان اینکه همه قوای سه گانه و مردم وظیفه دارند تا در زمینه تحقق شعار و پشتیبانی از تولید و رفع مانع گذاری ها تلاش کنند، تاکید کرد: در راستای رسیدن به شعار سال، مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بانک ها نقش مهمی دارند.

وی با انتقاد از شرایط برخی بانک ها در زمینه برخورد با تولیدکنندگان بدهکار، ابراز کرد: مشکلات اقتصادی و عدم حمایت از تولید سبب بروز برخی مشکلات برای تولیدکنندگان شده و لذا بانک ها نباید با تملک واحدهای تولیدی زمینه بیکاری عده ای از جوانان کشورمان را آن هم در سال رفع مانع گذاری در زمینه تولید، فراهم کنند.

ضرورت تحقق شعار سال با همکاری امام جمعه سمنان با بیان اینکه همه باید در زمینه رفع موانع تولید همکاری کنیم نه اینکه جلوی تولید را بگیریم، ابراز داشت: تملک کارخانه ها و واحدهای تولیدی به نفع هیچکس از جمله بانک ها نیست.

آیت الله شاهچراغی خواستار توجه بیشتر مسئولان به شعار سال شد و گفت: اگر واحدی بدهی و یا مشکلی دارد نخست باید حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها از ارکان تحقق شعار سال هستند/ دشمن به دنبال تضعیف ایران

بانک ها از ارکان تحقق شعار سال هستند/ دشمن به دنبال تضعیف ایران