مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-02سياسي

مهلت یک هفته ای به مسئولان لامرد برای توضیح در مورد کمبود سیمان


امام جمعه لامرد با اشاره به کمبود سیمان در لامرد و مشکلات ایجاد شده در این زمینه گفت: مسئولان یک هفته فرصت دارند تا در این زمینه به مردم پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه لامرد با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ادامه مکتب رسول الله است و همانطور که امام فرمود این مکتب، مکتب خداوند است.

وی گفت: انقلاب اسلامی شعار لا اله الا الله محمد رسول الله را بر قله های مرتفع دنیا به اهتزاز در خواهد آورد زیرا ولایت فقیه در راس آن است.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند 25 ساله توافق بین ایران و چین اظهار داشت: سند همکاری 25 ساله ایران و چین یک تفاهم نامه بلندمدت است که این سند، یک نوع سند راهبردی است که بیشتر ماهیت نقشه راه و چارچوب همکاری و زمینه های مشارکت طرفین را به دنبال دارد که از دل آنها ده ها توافق و قرارداد را به سرانجام خواهد رساند.

وی گفت: در عرف بین الملل نیز از امضای این نوع اسناد نوعی دارایی و ظرفیت در عرصه بین المللی محسوب می شود، و این ماهیت سند است.

حسین زاده با اشاره به اینکه متاسفانه در فضای مجازی نسبت به این سند طوری دیگر وانمود می کنند، افزود: چون این سند به نفع جمهوری اسلامی ایران است، داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای به مسئولان لامرد برای توضیح در مورد کمبود سیمان

مهلت یک هفته ای به مسئولان لامرد برای توضیح در مورد کمبود سیمان