مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-02اجتماعي

تقدیر پلیس از مردم برای همکاری در روز طبیعت


جانشین فرمانده نیروی انتظامی از مردم برای همکاری و همراهی با پلیس در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد و گفت: نوروز امسال برای اولین بار بیش از 100 خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در آخرین روز از تعطیلات نوروزی سال 1400 مصادف با روز طبیعت از تفرجگاه ها، تفریحگاه ها و پارک های استان تهران بازدید هوایی کرد.

وی همچنین در این پایش هوایی به رصد محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت و ترددهای جاده ای پرداخت و گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و اکثر مردم طبق پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده اند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به این که مردم فهیم جامعه اسلامی همواره با پلیس در همه زمینه ها همکاری کرده اند، بیان داشت: بحمدالله مردم عزیز چون سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی نسبت به پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت پایبند بوده و سعی کرده اند تا حدممکن از منازل خود خارج نشوند.

وی از همکاری و همراهی مردم با پلیس به ویژه در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان شاءالله بزودی شاهد نابودی ویروس کرونا خواهیم بود و مردم عزیز در نوروزهای آتی، سنت های سال نو را در آرامش و سلامت انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر پلیس از مردم برای همکاری در روز طبیعت

تقدیر پلیس از مردم برای همکاری در روز طبیعت