مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-02اقتصادي

رفع مشکلات اقتصادی منوط به حمایت از تولید داخلی است


امام جمعه موقت رشت، مهار مشکلات معیشتی همچون گرانی و تورم و بیکاری را از دیگر نتایج حمایت از تولید داخلی دانست و متذکر شد: باید پای درد دل تولیدکنندگان بنشینیم و مانع زدایی ها را براساس خواست آنان انجام دهیم تا برای جهش تولید رغبت پیدا کنند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه موقت رشت، مهار مشکلات معیشتی همچون گرانی و تورم و بیکاری را از دیگر نتایج حمایت از تولید داخلی دانست و متذکر شد: باید پای درد دل تولیدکنندگان بنشینیم و مانع زدایی ها را براساس خواست آنان انجام دهیم تا برای جهش تولید رغبت پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جدی تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، اظهار کرد: مقام معظم رهبری طی دهه اخیر توجه ویژه ای به مسئله اقتصاد نشان دادند و رنگ و بوی حمایت از تولید در شعار سال ها وجود دارد.

وی رفع مشکلات اقتصادی را منوط به جهش تولید دانست و افزود: شعارهای اقتصادی نباید در حد شعار باقی بماند و هرچه زودتر توسط مسئولان عملیاتی شود.

امام جمعه موقت رشت، از مسئولان خواست بر تولید داخلی تکیه کنند و یادآور شد: رفع موانع تولید با حذف و اصلاح قوانین دست و پا گیر اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اقتصادی منوط به حمایت از تولید داخلی است

رفع مشکلات اقتصادی منوط به حمایت از تولید داخلی است