مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-02پزشكي

فوتی های کرونایی در مازندران دو رقمی شد


فوتی های کرونایی در مازندران بعد از مدت ها بار دیگر دو رقمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه 163 بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند، گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته 108 بیمار مبتلا به کووید 19 با بهبودی نسبی از بیمارستان ها مرخص شدند.

دکتر موسوی افزود: 730 بیمار مبتلا به کرونا ویروس هم اکنون در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که 150 بیمار مبتلا در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ابراز تاسف از اینکه پس از مدت ها تعداد جان باختگان کرونایی در مازندران دو رقمی شد، ادامه داد: 10 تن شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید 19 در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

دکتر موسوی گفت: با توجه به تجمعات نوروزی در بازار ها و دید و بازدید های نوروزی تعداد بیماران مبتلا به کرونا افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیشتر بیماران در درون خانواده و در جمع های خانوادگی به کرونا مبتلا شده اند، افزود: با توجه به رفتار های اجتماعی چند روز اخیر پیش بینی می شود بیماری کرونا از انتقال های درون خانودگی به محیط های کاری و صنفی منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونایی در مازندران دو رقمی شد

فوتی های کرونایی در مازندران دو رقمی شد