مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-02پزشكي

نحوه حضور کارکنان ادارات در شهرهای نارنجی استان بوشهر اعلام شد


دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به شرایط 4 شهرستان استان بوشهر در وضعیت نارنجی گفت: در شهرهای با وضعیت نارنجی فعالیت یک سوم کارکنان مشاغل ضروری و سایر ادارات هم باید نیمی کارکنان به صورت دورکاری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری امروز در گفت وگو با خبرنگاران از خیز چهارم کرونا در برخی شهرستان های استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: اکنون تمام شهرستان های 10 گانه استان بوشهر به زرد و نارنجی تغییر رنگ داده که نشان از خیز چهارم کرونا در استان است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر رشد سریع مبتلایان به کرونا را زنگ خطری برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس خطرناک دانست و تاکید کرد: تعداد بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان های استان بوشهر از 30 نفر در هفته نخست اسفند اکنون به مرز 200 نفر رسیده است.

وی شیوع کرونا و افزایش بستری ها را سبب نگرانی همگان دانست و تصریح کرد: باید همه مردم برای گذر از این وضعیت ضمن در خانه ماندن و پرهیز از سفر و دورهمی ها، پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را در اولویت برنامه های قرار دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از 8 برابری شدن تعداد مبتلایان به کرونا در هفته اخیر نسبت به هفته نخست دی ماه خاطر نشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 23 هزار و 600 نفر در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه حضور کارکنان ادارات در شهرهای نارنجی استان بوشهر اعلام شد

نحوه حضور کارکنان ادارات در شهرهای نارنجی استان بوشهر اعلام شد