مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-02اقتصادي

امروز بیش از 561 تن گوشت مرغ گرم در آذربایجان غربی عرضه شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برای تامین گوشت مرغ مردم استان، بیش از 561 تن گوشت مرغ گرم امروز در سطح بازار عرضه شد که بالاترین رکورد توزیع در سطح استان تا کنون به شمار می رود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برای تامین گوشت مرغ مردم استان، بیش از 561 تن گوشت مرغ گرم امروز در سطح بازار عرضه شد که بالاترین رکورد توزیع در سطح استان تا کنون به شمار می رود.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، رسول جلیلی 13 فروردین افزود: از ابتدای سال جاری متوسط کشتار مرغ گرم در سطح 12 کشتارگاه طیور موجود در سطح استان بالغ بر 300 تن بوده که فقط در روزهای 11 فروردین بیش از 445 تن و امروز نیز 561 تن گوشت مرغ گرم آماده طبخ در سطح بازار توزیع شده است.

جلیلی با بیان اینکه کشتار به صورت مداوم در سطح کشتارگاه ها در حال انجام است ، تصریح کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور محسوب می شود و با توجه تامین صد درصدی نهاده ها برای مرغداران و جوجه ریزی هایی که در بهمن و اسفند اتفاق افتاده هیچ کمبودی در تامین مرغ استان وجود ندارد حتی مازاد بر مصرف نیز تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بیش از 561 تن گوشت مرغ گرم در آذربایجان غربی عرضه شد

امروز بیش از 561 تن گوشت مرغ گرم در آذربایجان غربی عرضه شد