مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 14:552021-04-02اقتصادي

خروج بیش از یک میلیون خودرو از گیلان در طرح نوروزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بیش از یک میلیون خودرو به استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون خودرو نیز از گیلان خارج شدند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بیش از یک میلیون خودرو به استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون خودرو نیز از گیلان خارج شدند.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه ترددشمار گیلان، از 23 اسفند لغایت 12 فروردین شاهد تردد دو میلیون و 170 هزار و 289 خودرو در استان بودیم.

وی از ورود یک میلیون و 136 هزار و 229 وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین یک میلیون و 34 هزار و 60 وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد 458 هزار و 146 وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد 357 هزار و 588 وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور آزادراه رشت - قزوین با میزان تردد 355 هزار و 576 وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج بیش از یک میلیون خودرو از گیلان در طرح نوروزی

خروج بیش از یک میلیون خودرو از گیلان در طرح نوروزی