مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-02سياسي

قدردان فداکاری و مشارکت مردم خوزستان در روز طبیعت هستم


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی از همیاری مردم و پرسنل نیروی انتظامی استان خوزستان در ایام نوروز و روز طبیعت، تشکر کرد.

- تقدیر رییس علوم پزشکی اهواز از همیاری مردم و نیروی انتظامی خوزستان؛ قدردان فداکاری و مشارکت مردم خوزستان در روز طبیعت هستم ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی از همیاری مردم و پرسنل نیروی انتظامی استان خوزستان در ایام نوروز و روز طبیعت، تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام دکتر فرهاد ابول نژادیان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم در این روزهای سخت استان خوزستان و مدافعان سلامت در مبارزه با کرونای جهش یافته که شهرهای مختلف استان را تحت تاثیر قرار داده است، جا دارد از همت، ایستادگی و همدلی کسانی تقدیر نماییم که برای عبور از وضعیت فعلی، صبورانه و متعهدانه در تلاش هستند.

مهار پاندمی کرونا با تمام گستردگی آن، مرهون مشارکت تمام ارگان ها است.

اینجانب به نمایندگی از مدافعان سلامت خوزستان از پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی که در طول پاندمی کرونا و به ویژه ایام عید نوروز در کنار مدافعان سلامت ایستادند و تلاش شان در حسن اجرای مصوبات و تاکیدات اعضای محترم ستاد استانی مقابله با کرونا و قرارگاه نظارتی و عملیاتی، منجر به کاهش قابل توجه ترددها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردان فداکاری و مشارکت مردم خوزستان در روز طبیعت هستم

قدردان فداکاری و مشارکت مردم خوزستان در روز طبیعت هستم