مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-02اجتماعي

بیش از هزاران خودرو از جاجرود بازگردانده شدند


امسال با توجه به اعلام ممنوعیت اتراق در مناطق گردشگری جاجرود، عوامل نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری ها اقدام به انسداد ورودی های روستاها و شهرهای این منطقه کردند و طی امروز هزاران خودرو از این مناطق بازگردانده شدند.

- عبدالله کمالی بخشدار ، بسیج و عوامل دهیاری ها مسدود شد.

وی با بیان اینکه هرساله در روز 13 فروردین این مناطق میزبان هزاران گردشگر بود، گفت: امسال با توجه به اعلام ممنوعیت اتراق در این مناطق عوامل نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری ها اقدام به انسداد ورودی های روستاها و شهرها کردند و طی امروز هزاران خودرو از این مناطق بازگردانده شدند.

 بخشدار جاجرود افزود: با تلاش های انجام گرفته تا بعدازظهر امروز گیت های ایست بازرسی این مناطق فعال بودند اما به دلیل موقعیت جغرافیایی جاجرود که بین تهران و پردیس قرار گرفته گردشگران خودروها را در کنار جاده قدیم بومهن، تهران و در حوزه تهران پارک کرده و به شکل پیاده به حاشیه رودخانه جاجرود می رفتند.

کمالی ادامه داد: به رغم تذکرات و جریمه های اعمال شده بعد از ساعت 14 امروز تعداد اندکی از گردشگران در کوه های حوزه تهران و بخشی در حاشیه رودخانه جاجرود اتراق کردند.

وی تأکید کرد: با تلاش عوامل بخشداری ، دهیاری ها و شهرداری های حوزه جاجرود تعداد بسیاری از گردشگران بازگردانده شدند و تعداد معدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزاران خودرو از جاجرود بازگردانده شدند

بیش از هزاران خودرو از جاجرود بازگردانده شدند